Of u nu een mobiele parkeerapp zoekt voor de regio Amsterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag of Arnhem, DTT doet samen met u de benodigde research om de app mogelijk te maken. Zo zorgen wij dat de app voldoet aan de wet en dat het afgestemd is op de parkeernorm in de regio(‘s) naar keuze. Dit zorgt voor een betrouwbare en gebruiksvriendelijke applicatie voor de gebruiker en een eerlijke en winstgevende app voor uw bedrijf.
Maar ook voor andere mobiele en browserapplicaties bent u bij DTT aan het juiste adres. Zo zijn wij bijvoorbeeld ook in staat om effectieve pechhulp apps te maken. Met deze Welzorg Pechhulp en RSR Pechhulp apps wordt de locatie van de gestrande auto meteen aangegeven, en kan de gebruiker met een druk op de knop het callcenter bellen voor de nodige assistentie. Met deze apps kunnen gebruikers dan ook optimaal communiceren met het callcenter, en wordt daarmee de pechhulp in tijden van nood versneld.
AutoLux is een unieke app ontwikkeld door DTT, en biedt autoliefhebbers een platform om hun passie te delen, hun droomauto te vinden, en om up-to-date te blijven met actuele autopublicaties. Zowel de app als website zitten vol functionaliteiten. Zo kan de gebruiker bijvoorbeeld auto’s liken en disliken, zijn eigen video’s en plaatjes delen en zelfs een wenslijst bijhouden van de auto’s waar hij zich later zelf in ziet rijden.
Maar niet alleen voor autofans is de app interessant. Ook voor autobedrijven biedt de app een uitkomst. De mobile app biedt de dealer namelijk de mogelijkheid om zijn eigen garage toe te voegen aan de website, en op basis van wenslijsten gepaste offertes naar gebruikers te sturen. Zo komt de gebruiker in contact met de autodealer, en verhoogt het bedrijf op de lange termijn zijn omzet. De app brengt dus niet alleen autoliefhebbers samen, maar ook garagehouders met autoliefhebbers, en uiteindelijk zelfs autoliefhebbers met hun droomauto.
Daarnaast ontwikkeld DTT ook educatieve autogames. Zo heeft DTT ook zorg gedragen in de ontwikkeling van de Porsche E-learning game. Dit is een game waarbij de Porsche medewerkers door verscheidene levels spelen, en daarbij verschillende ruimtes in de showroom aandoen. Het spel stelt de gebruiker vragen, die zo snel mogelijk beantwoord moeten worden om punten te scoren. Met het highscoresysteem kan de medewerker zien hoe goed hij of zij Porsche kent, en stimuleert het de lager scorende medewerkers zich beter te verdiepen in de Porsche handelswijze.