Service Level Agreement (SLA): Online en up-to-date met managed hosting

Is jouw oplossing (bijna) klaar om live te gaan? Of heb jij al een oplossing live staan, maar ben jij op zoek naar een partij die deze kan beheren?

Met ons Service Level Agreement (SLA) zorgen wij dat jouw oplossing altijd beschikbaar is en goed wordt onderhouden. Wij stemmen ons maatwerk SLA af op de behoeften van jouw oplossing, organisatie en de digitale strategie. Zo realiseren wij een duurzame oplossing waarvan jij zeker weet dat deze over een aantal jaar nog net zo goed draait. 

Op deze pagina lees je hoe we te werk gaan voor het SLA. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend advies op maat.

We helpen je graag snel verder met een vrijblijvend overleg

dtt-service-image

Onze Service Level Agreement

service-block-icon

Managed hosting: met een 99.99% uptime toezegging

service-block-icon

Applicatiebeheer: blijf up-to-date met de laatste technieken

service-block-icon

Incidentenmanagement: als iets gebeurd, staan wij 24/7 klaar

service-block-icon

Technisch support: voor ondersteuning en begeleiding

Hoe gaan we te werk?

service-icon

01

service-icon

Een maatwerk SLA afgestemd op jouw situatie

Elke oplossing zit anders in elkaar, daarom stemmen wij ons SLA volledig af op de belangen en behoeften van jouw oplossing en organisatie. Wij kijken onder andere naar de complexiteit van de oplossing, het aantal (verwachte) gebruikers, de zwaarte van de code, alsook de toekomstvisie, eventuele promotieplannen en de wensen voor doorontwikkeling. Zo kunnen we een SLA aanbieden welke naadloos aansluit op jouw situatie.

service-icon

02

service-icon

We zetten de oplossing op de nieuwe productie omgeving

Wanneer het SLA akkoord is, zetten we de oplossing in onze betrouwbare en ISO-gecertificeerde hostingomgeving. We treffen de nodige voorbereidingen, waarna jouw oplossing succesvol live kan gaan.

Staat jouw oplossing al ergens anders live? Wij kunnen de oplossing ook beheren in jouw eigen omgeving of de oplossing overzetten naar de nieuwe omgeving. Dit nemen wij natuurlijk volledig uit handen.

cta image

Overleg met
onze digitale experts

Email onsarrow right
cta image

Dit kan je verwachten

Altijd online, veilig en up-to-date

Wanneer het SLA actief is, voeren wij periodiek werken uit welke vallen onder het SLA, waaronder het serverbeheer en het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Zo blijft de oplossing beschikbaar én up-to-date Binnen het SLA zijn wij tevens beschikbaar voor technisch support en staan wij 24/7 klaar voor incidentenmanagement.

service-image-block

AANVULLEND

Maand- en kwartaalrapportages vol waardevolle inzichten

Met een ‘data-gedreven’ werkwijze zetten we feiten en cijfers op een slimme manier aan de basis van de besluitvorming, zo stellen we zeker dat resources worden ingezet waar deze het meeste waard zijn. Hiermee voorkomen wij aannames en gaan wij zorgvuldig om met de beschikbare budgetten. Binnen deze aanvullende dienst voorzien we jullie elke maand en elk kwartaal van een onderbouwd adviesrapport. Hierin staat onder andere hoe de oplossing in gebruik wordt genomen, wat al goed loopt en waar verbeteringen waardevol zijn. Binnen het SLA kunnen wij vrij te besteden uren reserveren, zo kunnen we (in overleg) optimalisaties direct inbrengen in de oplossing.

Zie ook onze dienstverlening 'data-gedreven strategie: haal meer uit jouw oplossing'.

service-image-block

AANVULLEND

Communicatie met gebruikers

Wanneer een oplossing veel gebruikers kent, kan er veel tijd gaan zitten in het reageren op (support) mails en (app store) reviews. Wij nemen de support en het de review management graag uit handen.  We maken samen een draaiboek voor het afhandelen van standaardvragen, zorgen dat reviews tijdig worden beantwoord en houden je - naar wens - op de hoogte van de feedback van gebruikers.

service-image-block

Veelgestelde vragen

Hoelang loopt een Service Level Agreement?

toggle-button

De loopduur van de Service Level Agreement verschilt. Hier maken we samen afspraken over. De looptijd is minimaal één jaar.

Wat zijn de kosten van de Service Level Agreement?

toggle-button

De kosten van de Service Level Agreement staan in verhouding tot het type oplossing, de omvang, de complexiteit en de gewenste mate van ondersteuning. Als een eerste indicatie van de SLA kosten kan je uitgaan van grofweg 10% - 20% van het ontwikkelbudget.

Tijdens een vrijblijvend adviesgesprek geven we je graag een kostenindicatie.

Full service.
Voor alles digitaal.

meeting-room-image

Concept, design, strategie, ontwikkeling, onderhoud, groei.
Wij doen het allemaal, met één team in centrum Amsterdam.

In overleg stemmen wij onze digitale dienstverlening af op de behoeften en wensen van onze opdrachtgevers.

Neem vrijblijvend contact op voor een advies op maat. Wij helpen je graag digitaal vooruit.

meeting-room-image
cta image

Overleg met
onze digitale experts

Email onsarrow right
cta image