ING Marketingdag app
In een samenwerking met ING is gewerkt aan een game app met een significante 'fun factor', dit ter ondersteuning van de ING Marketingdag. De app bestaat uit verschillende onderdelen; de kennismakingsronde, de kennisquiz, de marketing awards en een woordenspel afgeleid van het populaire televisie programma 'De slimste mens'. Het kennisquiz onderdeel van de app leidt de teams langs uitdagende en grappige vragen. Met de juiste antwoorden kunnen de teams punten scoren. De teams moeten wel snel zijn, want er bestaat een tijdslimiet voor ieder onderdeel van de Marketingdag app. Het is de uitdaging binnen deze beperkte tijd zoveel mogelijk punten te verzamelen. Deze punten, de rankings en andere relevante informatie, zijn allemaal 'live' inzichtelijk (via een admin dashboard) voor de organisatie van de ING Marketingdag.
In het 'marketingawards' onderdeel van de app, worden meerdere polls aangeboden. De verschillende teams worden gevraagd hun stemmen te verdelen onder de (vooraf) genomineerde ING marketingtijgers, dit om te komen tot democratisch gekozen winnaars.

Swipende groene vingers binden én belonen. Voor een groeiend en bloeiend klantenbestand
Swipende groene vingers binden én belonen


Landelijk en realtime inzicht in beschikbare ziekenhuisbedden
De realtime bedchecker: Altijd plek voor goede zorg

Serious topic voor een serious game in >8.000 klaslokalen
Nationale Serious Game: kinderen mediawijs maken

