Bij DTT weten wij als geen ander dat het laten maken van een app als start-up jouw onderneming verder kan helpen. Zo waren wij niet zo lang geleden zelf nog een start-up en zijn wij derhalve bekend met de vraagstukken die hierbij komen kijken. Wij kunnen ondersteuning bieden van A tot Z. Dus van vraagstukken over jouw business case, tot positionering richting jouw doelgroep en de inhoud en tone of voice van de marketingcommunicatie. Met een compleet team durven wij te beweren dat wij ook mogelijke andere vragen kunnen beantwoorden. Neem daarom vooral contact op en daag ons uit.
Aan ervaring bij DTT geen gebrek. Wij hebben al vele start-up ondernemingen een boost gegeven door middel van een app. We lichten graag een aantal voorbeelden toe voor jullie beeldvorming.
One Million Leaves
De app One Million Leaves (OML) is een origineel voorbeeld van een start-up app. Het is namelijk een demo om financiers voor het app concept te werven. Als start-up is de financiering van jouw project of plannen nog wel eens een probleem. Wij denken liever in kansen en in oplossingen dan in problemen. Daarom bieden wij ook een oplossing als het gaat om de financiering van initiatieven. In het geval van OML hebben wij een demo van het app concept ontwikkeld en de bijbehorende website opgeleverd. Een onepager en demo is voor een ondernemer een dragelijke investering. En een waardevolle investering. Zo kan hij zijn ideeën presenteren aan potentiele financiers om hen te laten inzien wat de app te bieden heeft.
iModels
Een recentelijk live geplaatste app uit de DTT stal is het sociale platform iModels. Dit is de app voor modellen en modellenbureaus. iModels is bedacht en uitgewerkt door de initiatiefnemer die vervolgens financiers gevonden heeft. De droom van elke ondernemer, niet waar? Het is niet gek dat iModels de aandacht getrokken heeft. Dit concept is een combinatie van Instagram en een modellenscout initiatief. Met meer dan 100 profielen binnen een maand, vinden wij dit een succesvolle start voor deze start-up.
GRIP
De
GRIP appis een initiatief van start-up onderneming Cleverstone. Cleverstone omschrijft zichzelf als vastgoedmanager. Er verandert veel in het vastgoed. Een van de veranderingen is de beschikbaarheid van data. En, zoals het oude gezegde noemt, kennis is macht. Met de GRIP app krijg je als vastgoedmanager zicht in de gegevens bekend over de gebouwen in een bepaalde omgeving.
De app is voor deze start-up een van de belangrijkste communicatiemiddelen om klanten tot zich te binden. Met succes kunnen we wel melden. Vele vastgoedmanagers hebben zich aangemeld om met de GRIP app meer informatie tot zich te nemen en zo geïnteresseerden van gebouwen te kunnen informeren.
Zo, interesse in nog meer voorbeelden uit de praktijk? Neem vooral contact met ons op.