ING Marketingdag app overzicht
Oplevering: 2013, kwartaal 4

  In-house distribution

In een samenwerking met de ING is er gewerkt aan een game app met een significante 'fun factor', dit ter ondersteuning van de ING Marketingdag. De app bestaat uit verschillende onderdelen; de kennismakingsronde, de kennisquiz, de marketing awards en een woordenspel afgeleid van het populaire televisie programma 'De slimste mens'. Het kennisquiz onderdeel van de app leidt de teams langs uitdagende en grappige vragen. Met de juiste antwoorden kunnen de teams punten scoren. De teams moeten wel snel zijn, want er bestaat een tijdslimiet voor ieder onderdeel van de Marketing dag app. Het is de uitdaging binnen deze beperkte tijd zoveel mogelijk punten te verzamelen. Deze punten, de rankings en andere relevante informatie, zijn allemaal 'live' inzichtelijk (via een admin panel) voor de organisatie van de ING Marketing dag.

In het 'marketingawards' onderdeel van de app, worden meerdere polls aangeboden. De verschillende teams worden gevraagd hun stemmen te verdelen onder de (vooraf) genomineerde ING marketingtijgers, dit om te komen tot democratisch gekozen winnaars.

Meer ING? Bezoek de website. 

ING Marketingdag app beschrijving

Functionaliteiten

Referentie

"We willen jullie graag nog wat meegeven:

  • Jong, enthousiast, technisch en deskundig bureau
  • Snelle communicatie + goed bereikbaar via telefoon / mail
  • Goed in het uitvoeren van een concreet idee"
Stephan Swerissen, Formulemanager Sparen en Beleggen, januari 2014

Alle succesverhalen omtrent de ING Marketing Dag app:

DTT blog: ING Marketingdag app met succes gelanceerd!

Meer app oplossingen

Rein van Strien

meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.