"De afgelopen 10 weken waren een erg leerzame en bijzondere periode voor mij. Ik heb niet alleen op gebied van schrijven en media (redactie gerelateerd) maar ook op gebied van Online Marketing veel geleerd.
Allereerst wil ik graag zeggen dat ik ontzettend blij ben met deze unieke stageplek. Ik had nooit verwacht dat ik zo snel opgenomen zou worden in een groot, professioneel team en ik heb me geen moment ‘maar een stagiair‘ gevoeld. Ik heb de afgelopen weken echt heel hard gewerkt, wat soms erg vermoeiend was. Ik ben ervan overtuigd dat je op geen enkele manier beter kan leren hoe het echte bedrijfsleven in elkaar zit dan op deze manier. Daarentegen heb ik mij nog nooit zo graag zo hard voor een bedrijf willen inzetten als voor deze en ik ben echt van het DTT merk gaan houden.
Ik heb tijdens mijn stage veel nieuwe dingen geleerd, dingen wat ik nooit eerder heb gedaan of de manier waarop ik het altijd deed, op een hele andere manier geleerd. Zo schreef ik artikelen, maar heb ik nooit geweten hoe ik deze zo Google-vriendelijk mogelijk maak. Nu weet ik dat wel en het is iedere dag weer een uitdaging om mijn stukjes; artikelen, landingspagina’s, promotieteksten, detailpagina informatie en persberichten hoog in de Google hit-lijsten te krijgen. Schrijven op hoger niveau, zo voelt het.
Ik heb ook geleerd om gedetailleerd te werk te gaan en kritischer naar mijn werk te kijken. Ik hecht altijd veel waarde aan snelheid en deadlines halen, maar dankzij DTT heb ik geleerd beter (en dat gaat nu dus ook sneller) naar mijn werk te kijken en aan te passen. Dit is overigens iets waar ik nog steeds aan moet werken, ik ben zeker nog niet precies genoeg.
Naast het werkgerelateerde heb ik ook een fijne band met mijn collega’s opgebouwd. Ik vind het bijzonder dat ik met iedereen zo’n leuke connectie heb en werkelijk met iedereen goed overweg kan. Er heerst geen school-sfeertje, maar een informele bedrijfssfeer. Op de vrijdagavond borrel was het dan ook altijd erg gezellig en ik zal iedereen oprecht stuk voor stuk gaan missen.
DTT, bedankt!"
Nicole Cazemier
Online marketing