Ook Sanoma wordt partner van Scoupy!
24.10.2012
Scoupy heeft aangekondigd dat Sanoma een partnership aangaat met de bekende kortingsapp. Hiermee heeft Scoupy met Sanoma een tweede belangrijke partner gevonden. Eerder liet PostNL al weten in zee te gaan met Scoupy. Kijk hier voor meer infomatie over de deal tussen Scoupy en PostNL.
Met Sanoma als partner wordt de slagvaardigheid van de Scoupy app aanzienlijk vergroot. Als media-exploitant is Sanoma uitstekend in staat om de bekendheid van Scoupy te vergroten. Directeur Valentijn Bras van Scoupy omschrijft het als volgt:
“De intensieve samenwerking die wij met SanomaVentures aangaan, betekent voor ons een volgende stap in de groeiversnelling van Scoupy. De eerdere stap met PostNL was met name gericht op het aansluiten van zo veel mogelijk interessante aanbieders. De samenwerking stelt ons nu ook in staat om de Nederlandse consument zeer breed te bereiken. Als een van de grootste multimedia-exploitanten van Nederland kan Sanoma ons op het netvlies krijgen bij miljoenen consumenten”.
Hierdoor wordt niet alleen de bekendheid van de Scoupy app vergroot onder consumenten, maar wordt het ook in toenemende mate interessant voor retailers om zich aan te sluiten. DTT is als ontwikkelaar van de Android Scoupy app trots op deze ontwikkelingen. Lees meer over de deal op de site van Scoupy en Sanoma.