NBTC Holland Play en Match: nu live op Android en iOS
07.06.2019
Als onderdeel van de #likeholland campagne om Nederland op de kaart te zetten als ideale zakelijke bestemming, hebben Kingling en DTT de Holland Play en Match app ontwikkeld.
Nederland als vergaderland
De #likeholland campagne van NBTC Holland Marketing ging in 2018 van start en is gericht op meeting planners uit Europa en Noord-Amerika. Deze campagne belicht de USP’s van Nederland als vergaderland op een originele en Hollandse manier. Zo leren internationale meeting planners Nederland kennen als een gastvrij, ruimdenkend en ondernemend land, dus een waardevol ecosysteem voor het organiseren van zakelijke bijeenkomsten.
De Holland Play en Match app
De Holland Play en Match app laat internationale meeting planners kennis maken met de rijke Nederlandse cultuur en haar kenmerkende bezienswaardigheden. Dit wordt gedaan middels een klassiek memory spel waarbij gebruikers gedurende 60 seconden zoveel mogelijk gelijke of gerelateerde afbeeldingen aan elkaar moeten koppelen. Op conferenties van het NBTC kunnen bezoekers het tegen elkaar opnemen om de hoogste Holland Play en Match score te behalen. Naast de smartphone en tabletversies, heeft de app ook een conferentie versie. Deze versie slaat alle data lokaal op, waardoor mogelijke connectiviteitsproblemen kunnen worden voorkomen. Vervolgens kan deze data op een later moment naar de database worden gesynchroniseerd. Ten slotte heeft DTT ook een CMS ontwikkeld waarmee beheerders nieuwe afbeeldingen aan het spel kunnen toevoegen.
De Holland Play en Match app is nu beschikbaar op Android en iOS.