DTT geïnterviewd door UPC business
07.09.2012
Jeffrey van Dijk is door UPC Zakelijk gevraagd om zijn visie te geven op ondernemerschap en hoe succes kan worden bereikt in de toekomst. UPC heeft hier een artikel op hun site aan gewijd, dat te vinden is op upcbusiness.nl:
"Grote en interessante opdrachten komen niet vanzelf. Klanten zijn kritisch, willen goede voorbeelden zien, en terecht! Het klinkt paradoxaal, maar voor een snelle groei van onze onderneming focussen we ons op sterke en succesvolle opleveringen, ook al gaat dit ten koste van onze eigen winstmarge. We investeren daarmee in gezamenlijk succes: een tevreden klant is je beste verkoper."
In dit verhaal komt duidelijk naar voren dat DTT streeft naar kwaliteit en een goede eindoplevering voor alle partijen. Of, om de filosofie in één zin kernachtig weer te geven: “Een tevreden klant is je beste verkoper.” Door kwaliteit altijd hoog in het vaandel te hebben, kan een onderneming groeien. DTT wil dit dan ook graag benadrukken, omdat succes op de lange termijn van groot belang is.