Smolke game
De Huishoudbeurs is het jaarlijks terugkerende evenement waar lang naar uitgekeken wordt. DTT ontwikkelde een fraaie game waarmee Smolke tijdens en na deze drukbezochte week de aandacht van de bezoekers heeft weten te trekken. Bezoekers kiezen een hond of een kat als avatar en proberen zoveel mogelijk eetbare hapjes te vangen, terwijl de niet-eetbare items moeten worden vermeden. De highscores worden direct geüpdatet op het grote scherm van de beursstand, zodat bezoekers gelijk hun resultaat terugzien.
De game oogt eenvoudig maar is vooruitstrevend. Deze game is ontwikkeld in "HTML5 CANVAS", waardoor de game goed speelbaar is in alle internetbrowsers, zowel op de PC/desktop/laptop als op de tablet (iOS/Android). De game is succesvol gebleken aangezien er binnen een week bijna 1.500 e-mailadressen zijn achtergelaten door de bezoekers van de Huishoudbeurs (2013). Ook in 2014 werd de game weer ingezet door Smolke op de Huishoudbeurs
Meer Smolke? Bezoek de website.

Swipende groene vingers binden én belonen. Voor een groeiend en bloeiend klantenbestand
Swipende groene vingers binden én belonen


Landelijk en realtime inzicht in beschikbare ziekenhuisbedden
De realtime bedchecker: Altijd plek voor goede zorg

Serious topic voor een serious game in >8.000 klaslokalen
Nationale Serious Game: kinderen mediawijs maken

