Een spel dat entertainment combineert met het aanspreken tot de jongere generaties.
Samen met Fernandes Group hebben wij deze game ontwikkeld: door middel van gamification creëert deze game niet alleen bewustwording voor het merk onder de jongere groepen en communities in Suriname, maar is ook vermakelijk.
Sinds 1910 is Fernandes Group een sterk groeiend en diversifiërend bedrijf in Suriname. Begonnen als een kleine novelty store en uitgegroeid tot een marktleider in diverse sectoren zoals non-alcoholische dranken, voedsel, automotive, distributie, en recentelijk mijnbouw en landbouw. De missie van de Fernandes Group draait om vreugde brengen met producten en diensten, terwijl zij streven naar een sterke lokale gemeenschap. Dat is precies wat zij met deze game willen bereiken.
Fernandes Community Game is meer dan een spel; het is een missie. Het doel? Bewustwording creëren door spelenderwijs punten te scoren met leveringen aan specifieke winkels, terwijl jij onderweg verzamelobjecten van Fernandes Group oppikt om jouw vrachtwagen te personaliseren. Met ranglijsten, uitdagingen tegen vrienden en wekelijkse/menselijke prijzen, biedt deze game een dynamische en onderhoudende ervaring.
Wil jij ook een game laten ontwikkelen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.