
Community Game: Fernandes voor een nieuwe generatie
Een spel dat entertainment combineert met het aanspreken tot de jongere generaties.
Samen met Fernandes Group hebben wij deze game ontwikkeld: door middel van gamification creëert deze game niet alleen bewustwording voor het merk onder de jongere groepen en communities in Suriname, maar is ook vermakelijk.
Fernandes Group: Van Novelty Store tot Marktleider
Sinds 1910 is Fernandes Group een sterk groeiend en diversifiërend bedrijf in Suriname. Begonnen als een kleine novelty store en uitgegroeid tot een marktleider in diverse sectoren zoals non-alcoholische dranken, voedsel, automotive, distributie, en recentelijk mijnbouw en landbouw. De missie van de Fernandes Group draait om vreugde brengen met producten en diensten, terwijl zij streven naar een sterke lokale gemeenschap. Dat is precies wat zij met deze game willen bereiken.
Het spel met een doel
Community Game is meer dan een spel; het is een missie. Het doel? Bewustwording creëren door spelenderwijs punten te scoren met leveringen aan specifieke winkels, terwijl jij onderweg verzamelobjecten van Fernandes Group oppikt om jouw vrachtwagen te personaliseren. Met ranglijsten, uitdagingen tegen vrienden en wekelijkse/maandelijkse prijzen, biedt deze game een dynamische en onderhoudende ervaring.
Wil jij ook een game laten ontwikkelen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Swipende groene vingers binden én belonen. Voor een groeiend en bloeiend klantenbestand
Swipende groene vingers binden én belonen


Landelijk en realtime inzicht in beschikbare ziekenhuisbedden
De realtime bedchecker: Altijd plek voor goede zorg

Serious topic voor een serious game in >8.000 klaslokalen
Nationale Serious Game: kinderen mediawijs maken
