Doppio loyalty app overzicht
Oplevering: 2018, kwartaal 3

DTT ontwikkelt in opdracht van Fanly de Doppio Espresso app. Een loyaliteitsprogramma in de vorm van een loyalty app. Het concept is vergelijkbaar met de FanlySumo, Bagels & Beans en Sunflower loyalty apps. Aan de hand van de Doppio loyalty app blijven vaste Doppio klanten altijd op de hoogte van de laatste acties, aanbiedingen en nieuws m.b.v. een gepersonaliseerde nieuws feed.

Gebruikers kunnen eenvoudig punten sparen door bij elk bezoek aan een Doppio café een barcode te scannen. Met deze punten kunnen gebruikers vouchers claimen, welke recht geven op kortingen of zelfs gratis producten. Deze vouchers kunnen worden verzilverd door het laten scannen van een QR-code in de app. Om de gebruiker nog meer te triggeren tot het sparen van punten, zit er in de app een level systeem. Vouchers worden interessanter naarmate de gebruiker een hoger level bereikt. Daarnaast kun je in de app je eigen Doppio saldo opwaarderen, waarmee je vervolgens Doppio producten kunt aanschaffen.

Meer Doppio Espresso? Bezoek de website

Doppio loyalty app beschrijving

Functionaliteiten

Alle succesverhalen omtrent de Mijn Doppio loyalty app:

Franchiseplus: Doppio Espresso introduceert nieuwe app
Marketingtribune: Doppio Espresso lanceert app
DTT: Nu live: Mijn Doppio loyalty app

Meer app oplossingen

Joost Gunterman

Meer weten?

Neemt u dan gerust contact op via de telefoon of e-mail. Wij staan u graag te woord.